ROZCESTNÍK
AGENTURA
KRUH
Jan Jelínek, knihkupectví Hledající,
Za Pohořelcem 12, 169 00 Praha 6,
tel.: 220 873 250, IČO 12263770,
email: info@hledajici.cz
Aktualizace databáze knih provedena 21.03.2019
Obsah košíku   Přihlášení   Registrace   Časté otázky    Výkupní kalkulačka   Obchodní podmínky   Facebook   Kontakty   
Košík: 0.00 Kč,  Měna: CZK - EUR
Věděli jste, že: vždy v březnu probíhá zvýhodněný výkup vzácných knih za 50 %?

Hledat:
  
V názvu knihy, autora, nakladatelství, kód knihy
Google - v hledajici.cz
Kategorie:
Novinky
Prémiové knihy
Doporučujeme
V hledáčku
Všechny knihy
Antikvariát

"zlatý fond"
Ajurvéda, čínská medicína
Andělé, víly
Astrologie
Buddhismus, zen
Byliny, bachovy esence
CAD PRESS
Cvičení, masáže
Duchovní beletrie
Duchovní učitelé
Eko-konzult
Ekologie, příroda
Energetická místa, mapy
Esoterika ostatní
Fantasy & Sci-fi
Feng šuej
Filosofie
Hermetismus
Homeopatie
Jóga
Kóany, výroky
Kuchařky
Léčitelství
Lexikony, zákl. knihy
Mandaly, mantry
Minerály, reiki, čakry
New Age, podvědomí
nezařazeno
Numerologie, i-ťing
Partnerské vztahy
Pohádky, mýty
Portál
Psychologie
Psychotronika, spiritismus
Reinkarnace
Santal
Sny, snáře
Šamanismus
Tantra, sexualita
Tarot
Věštění
Víra
Votobia
Výživa, vitamíny
Záhady, proroci
Změněné stavy vědomí
Ostatní - CD, DVD, apod.
Ostatní pomůcky
Společenské hry


E-mailové novinky:
Pokud si zde zaregistrujete e-mail, budeme Vám pravidelně zasílat přehled nových knih v našem obchodu obvykle 2x měsíčně a občas informovat o speciálních akcích.


Tip od nás:

Obálka knihy
  
ML 084 - Jak děláme věci
Autor: John G. Bennet
Nakladatelství: Malvern
autor, jeden z nejvýznačnějších žáků G. I. Gurdžijeva, shrnuje různé způsoby, jak běžně a nevědomě zacházíme s naší energií
Recenze: Ne - Ukázka: Ne - Vaše názory: 0
Původní cena: 177.00, Po slevě: 165.00 Kč
Vyšlo: 20.11.2013, Kategorie: New Age, podvědomí
Skladem
 

Detail:

Přidat do košíkuPřidat novou do košíku

Obrázek  
Kód: ML178
Název: Škola srdce(m) - Waldorfské inspirace a proměny...
Autor: Godi Keller
Nakladatelství: Malvern 2018
Původní cena: 228.00
při objednání přes internetový obchod: 

212.00 Kč

Počet stran: 125
Vyšlo: 03.09.2018
Skladem 1-2 ks
 
Anotace: kniha pro všechny, kterým není jedno, jakou školu jejich děti navštěvují, ale především pro ty, kteří směřují k volbě školy waldorfské

Ukázka:
Porozumění dětem a dospívajícím

Základem jakékoliv pedagogiky je otázka, jak se mohou pedagogičtí pracovníci naučit porozumět člověku a jeho vývoji během školní docházky. Pokládání si této otázky není překvapivě vůbec samozřejmé. Ve státním vzdělávání skončila vývojová psychologie nebo jakákoliv jiná forma zabývání se dětským vývojem zcela na okraji zájmu. Tato skutečnost je odsouzeníhodná bez ohledu na vzdělávací systém. Je to problém naprosto srovnatelný například s tím, kdyby se tesař během svého učení nemusel učit vůbec nic o charakteristice různých druhů dřeva. To by bylo zcela neprofesionální. Nejsou snad děti těmi, se kterými a pro které máme pracovat? Není tedy nezbytné vědět, jak se vyvíjejí, znát zákonitosti jejich vývoje, jak jsou osmileté děti odlišné od desetiletých nebo čtrnáctiletých? Cožpak nejsou tyto znalosti zásadní? Není snad důležité vědět, jaké výzvy a podněty vyžadují a jakou potřebují pomoc v každé věkové fázi? Pokud se zeptáte mne, tak odpověď bude jasná: Samozřejmě že ano!

Ve vzdělávání waldorfských učitelů je znalost dětí a poznání jejich vývoje naprostým středobodem celého vzdělávání Přesněji řečeno to ale není tak, že by waldorfští učitelé prostě jen rozšiřovali své vědomosti. Protože prostě neexistuje něco jako kompletní balík vědomostí o každém vývojovém období člověka (a je otázkou, jestli někdy bude něco takového existovat). Učitelé hlavně získávají základní dovednosti, které jim umožní dětem lépe rozumět. To je samozřejmě obtížný a nikdy nekončící úkol, jelikož děti před námi nestojí jenom jako nějaká velká hádanka, ale kromě všeho jiného se neustále mění a vyvíjejí - částečně díky daným vývojovým zákonitostem a dále také díky své vlastní svobodné vůli, prostřednictvím které neustále činí svá životní rozhodnutí, jak na vnější, tak i na vnitřní úrovni. Je extrémně snadné spustit v člověku něco, co ho ovlivní tak, že se začne vyvíjet zcela jiným směrem, aniž by si to uvědomil...

(str. 32)


O pedagogické integritě, můžeme dětem lhát?

Po jedné přednášce o vědě, kterou jsem pořádal pro rodiče, za mnou přišel postarší pán. Nadšeně mi děkoval za mou prezentaci. Nemohl se mnou ale souhlasit v jedné věci, a to s tím, že za vším, co existuje na světě, by měl existovat vyšší smysl života či celého vesmíru. Na něco takového byl tento pán prostě ještě příliš dítětem naší doby. Zeptal jsem se ho tedy, jestli by chtěl říci svému vnukovi, že život a vesmír nemají žádný smysl. Okamžitě odpověděl, jak jsem očekával: "Ne, samozřejmě, že ne!"

Zcela nevědomky se tento muž dotkl jednoho ze základních témat spojených s duší. Je to otázka pedagogické integrity nebo jednoduše: spojení mezi tím, čemu učitel věří, a tím, co učí děti.

Dva příklady ke zvážení

K tomu, co jsem řekl výše, bych rád přidal ještě dva barvitější příklady. Jedna z mých bývalých žákyň ze základní školy přešla na střední školu, kde musela poslouchat nahrávku barokní hudby Antonia Vivaldiho. Říkala, že se studenti váleli po lavicích a působili dojmem, že je ta hudba nudí. Učitelka na to reagovala slovy: "Já si také myslím, že poslech hudby je nuda, ale máme to prostě v osnovách."

V zemědělské škola ve městě As, kde jsem před lety učil, jsem vedl krátký kurz o učení v duchu fenomenologické vědy. Dva mladí účastníci dávali najevo rostoucí znechucení z mé výuky. Nakonec jsem výuku přerušil a zeptal se jich, co jim jde tak na nervy. "Vadí nám, že mícháte věci fyzikální a humanitní!"

Oba příklady bych rád okomentoval. Učitelce z prvního příkladu bych chtěl říct: "Tady jste to prostě prohrála! Jako učitelka asi dál učíte tu či onu látku a někteří žáci tomu možná budou i rozumět. Ale na lidské rovině jste je zradila. Ve váš prospěch hovoří upřímnost, ale když přiznáte, že se s látkou sama neidentifikujete, pak se stáváte osobou, která předává poselství, jež se jí samotné nelíbí. V tuto chvíli ztrácíte důvěryhodnost."

Studentům z města As bych řekl: "Ano, to je pravda. Míchám dohromady věci fyzikální a humanitní, stejně jako propojuji látku s konkrétním žákem, protože ideálně by mělo každé téma rezonovat s žákovým vnitřním světem." Celá náplň waldorfského školství je na tomto "mixu" postavena: Protože pokud určitý předmět nebo látka nevyprovokují požadovanou reakci v žákově vnitřním světě, nijak se ho nedotknou, pak se v něm naopak setkají s nezájmem a lhostejností. Úkolem učitele je zkoumat, co v danou chvíli vnitřní svět žáků nejspíše probudí. Z tohoto důvodu je pro nás tak důležité zkoumat dětský vývoj...

(str. 102)


S tímto zbožím zákazníci také zakoupili:

F2062 - Duchovní síla jógy - Ásany, meditace, mudry

Vaše názory: (nejnovější nahoře)

Počet názorů: 0

Vložit nový názor
Jméno:
E-mail:
Text:
 
Pro odeslání přepište 5 znaků z obrázku do formuláře.


Poznámka: Všechny položky jsou povinné. E-mail nezveřejňujeme. Vyhrazujeme si právo smazat vulgární příspěvky nebo příspěvky mimo dané téma (upozorníme Vás e-mailem). Přispevky jsou moderované a zobrazí se až po schválení správcem.


Aktuality, novinky:

15.03.2019
Na SLOVENSKO jedeme opět 4.4.2019 a vyřídíme všechny objednávky, které nám dorazí do 1.4., 10:00 hod.. Počínaje druhou zásilkou je možná i platba na fakturu po dodání zboží (poštovné 2,4 eur). [JJ]

14.02.2019
Český šamanismus v rozhovorech - Jaroslava Fialová, Michal Haman, Věra Hamtilová, Miroslav Kašpar, Marie Kostihová, Jiří Libánský, Ivo Musil, Zdeněk Ordelt, Jan Šmejkal.
[JJ]

05.12.2018
Nové vydání po 20-ti letech: Paul Brunton: Tajná stezka - rádi doporučujeme. Při platbě převodem nyní bez poštovného!
[JJ]

09.11.2018
Budete-li volit jako přepravní společnost GLS, nezapomeňte prosím připojit telefonní kontakt do poznámky při dokončování objednávky. Bez telefonu lze zásilku podat pouze přes Českou poštu. Děkujeme za pochopení. [JJ]

25.05.2018
Vaše osobní data opatrujeme. Blíže o GDPR zde. [JJ]

02.04.2018
Udělejte si radost... Martina Slabá: komplet Žena.

[JJ]

Nejprodávanější v kamenném obchodu:
01Cesta /nakl. Modrá Brána/
02Psychologie souhlasu
04Den svatého Ignora
05Částečné zatmění - Nový začátek
06Metoda RUŠ aneb Já to mám jinak
07Já jsem
09Tajná stezka
10Jsem
11Poselství z Arunáčaly
12Slunce zapadá na východě
13Léčíme si záda sami
14Klíč k rodině aneb Manuál k dětské duši
16Totemová zvířata a sada 28 karet
17Jak to vidí Ivanka Adamcová
18Promluvy nikoho

Nejprodávanější přes internet za Březen 2019:
01Den svatého Ignora (73x)
02Vzestup po úrovních Vědomí (46x)
03Cesta /nakl. Modrá Brána/ (36x)
04Psychologie souhlasu (27x)
05Vševidoucí Já (22x)
06Pravda versus nepravda (20x)
07Moc versus síla (12x)
08Léčíme si záda sami (12x)
09Temné matky a jejich dcery (12x)
10Tajná stezka (9x)
11Já jsem (7x)
12Písně dohod (audio CD, 36:17 min) (7x)
13Alchymický tarot Theofana Abby (6x)
14Jídla Světla - Kuchařka pro život 1 (5x)
15Kniha andělů (5x)

Naposledy objednané knihy:
22.03.2019 14:12
Temné matky a jejich dcery
22.03.2019 14:12
Barvy v homeopatii (červená obálka)
22.03.2019 13:32
Písně dohod (audio CD, 36:17 min)
22.03.2019 12:22
Bylo nebylo doopravdy
22.03.2019 12:22
Moje milá smrti
22.03.2019 12:22
Ptáče jménem Ptáče
22.03.2019 11:14
Jak rozumět vlastní duši
22.03.2019 11:14
Proč k nám miminko nechce
22.03.2019 08:20
Zrození kmenového vůdce
22.03.2019 07:53
Svět bez hranic - Havajské učení Ho'oponopono



© 2001-2011 - Pavel Černý | © 2012-2018 - Pavel Hejný